torsdag den 14. juli 2011

ansigtsmaling

en af mine andre hobbyer er at male mine børn i hovdet, det blev til en fast tradition at malingen skulle med på camping også kunne jeg også lige øve mig lidt på vennernes børn, den anden dag blev det dog kun mine egne børn og de nyder det, ikke mindst Majse på 1½
Majse er ikke den bedste at male på da hun absulut ikke sidder stille,
så det går stærkt , hun fik sig lige et æble bagefter. 
rasmus kan godt lide at forskrække folk lidt.

Freja regnbuesommerfugl det næste jeg skal have fat i er glimmer.
Freja ville også have blod på sig da rasmus fik, hun fortrød dog og tørte det af lige før billedet, derfor mangler der lidt sommerfugl

rasmus afhukket fingere, svigermor hoppede på den, og var ved at tage rasmus til skadestuen, da han viste hende fingeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar